2017. július 2., vasárnap

7.rész

Képtalálat a következőre: „anime fiún smoking”

"Ismerkedés..."

7.rész


-Na... Mindent megjegyeztél?- kérdezte tőlem Alexa.
-A nevem Marko Ross, örülök, hogy megismerhetem. 16 éves vagyok, Londonból, bukott, ezért kidobott gyerek, szigorú szülők között nevelkedve... Jó?
-A többi majd közben eszedbe jut oké?
-Biztos eszembe fog jutni?
-Hát... Reméljük!
Alexa-val elmentünk egy óriási palotába, majd ott bevezetett egy szobába ahova már nem jött utánam...
-Sok sikert!- mondta mosolyogva.
Azzal be is léptem a szobába, ahol egy vékony, őszhajú idős, magát jól tartó hölgyet láttam...
-Szép napot! Örülök hogy megismerhetem- közben közeledtem hozzá és tartottam a jobb kezem, ahogy Alexa tanította- A nevem Marko Ross, örülök, hogy megismerhetem.
-Sarah Davis, számomra öröm...-úr isten... Nagyon ijesztő ez a nő...-Kér valamit?
-Ha szabad, csak annyit, hogy ne magázzon, kérem... Kicsit fiatal vagyok még hozzá...
-Rendben... Ha te mondod...
-Köszönöm.
-Mindegy, azért jöttél, hogy megismerhesselek, mennyi idős vagy?
-16-ot töltöttem.
-Lehet, hogy a kérdés kicsit tolakodó lesz, de hány barátnőd volt már?-he? Erre nem készültünk még Alexa-val...
-Hát... Ööö... Még nem volt?
-Miért kérded?
-Me... Mert... Nem tudom miért...- hirtelen elmosolyodott...
-Végre a szemed is azt mondja ez vagy te.-miről beszél?- Tudtam, hogy így fog kezdődni a beszélgetés, Alexa felkészített mit mondj, mi?- csak bólogattam- Örülök, hogy ilyen őszinte barátai is vannak, sokan ezt letagadták... Akkor, most már beszélgetünk úgy, hogy nem játszod meg magad?
-Csak nem tudom, hogy az tetszene e magának...
-Én csak örülök, ha nem csak tisztelettel beszélnek velem, hanem normális ember ként is kezelnek, de ezt ne mond Alexa-nak, így szoktam tesztelni azokat, akiket felkészít... Bevallja vagy sem. És honnan jöttél? Miért dobtak ki? És...
A végén kiderült, nagyon aranyos, csak szigorú Alexa-val, mert azt szeretné, ha tökéletes fiatal hölgy válna belőle. Nekem nagyon szimpatikus Sarah, de ha ott van Alexa, akkor magáznom kell.
-Hát Marko, örülök, hogy megismerhettelek, és annak is, hogy ilyen kedves fiú fog vigyázni az én kedves unokahúgomra. Köszönöm!- majd mosolygott.
-Én is köszönöm!-azzal ki is mentem.
-Na? Hogy ment? Még senki nem volt bent  eddig mint te!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése