2017. március 15., szerda

5.rész

Képtalálat a következőre: „anime boy and girl kissing on the bed”

Váratlan fordulat...

5.rész


-Ezt miért csináltad?!
-Mondtam, hogy te is fogsz fürdeni!
-De legalább szólhattál volna!
-Na! A fejedet nem fogom megmosni, nehogy a szemedbe menjen a szappan, de nem fáj...
-Jó...
Lazán elkezdett bevizezni, majd, jött a szappan... Finom mozdulatokkal elkezdett megmosni, a lábaim a hasam a farkam és a hátam... Nem volt olyan rossz, mint amilyennek hittem... Miután alaposan megmosott, lemosta rólam a szappant.
-Ugye nem is volt olyan rossz?
-Nem...
Kivett a vízből, megráztam magam. Megtörölközött, majd a másikkal meg engem törölt le. Nagy nehezen rávett, hogy megszáríthasson... Legalább előbb lettem száraz...
-Látod! Már jobban nézel ki!
-Ezt meg hogy érted?
-Hogy már nem úgy nézel ki, aki beteg... Bocsi, nem megsérteni akartalak, de nagyon rosszul gondoskodhattak rólad...
-...
-Adok még valamit enni, és aludjunk, jó?
-Ühüm...
Adott egy kis húst. megettem, majd mentünk aludni... Alvás közben magához ölelt, én meg bújtam hozzá. Ilyen melegséget belülről életemben nem éreztem... Elmondhatatlanul csodás volt... És meleg... Szívem szerint én is megöleltem volna őt... Mielőtt elaludtam volna, csak arra emlékszem, hogy sikerült...
*Alexa szemszöge.
Olyan aranyos Marko... Ha tehetném örökre ölelném... De... Miért érzek ilyesmit egy macska iránt... Beleszerettem volna? Ááá... Biztos nem... Ő egy macska... Ekkor elaludtam...
Reggel, még ki se nyitottam a szemem, de már félig az eszméletemnél voltam... Valaki átölelt... Én meg bújtam hozzá... Szeretettel teli élmény volt... Várjunk csak... MI?! Hirtelen felpattantam, majd egy ruházatlan fiút találtam magam mellett... Ő is felkelt...
-K-ki vagy?!- látszott rajta, hogy nem érti ő se, hogy mi történt...
-Marko?
-He?- lepődtem meg...- Te nem vagy macska!
-Miért ne lennék?
Megfogtam a kezét és elé tartottam...
-MI A FRANC???
-Te TÉNYLEG Marko vagy?- azért kezdtem el elhinni, mert nem láttam sehol...
*Marko szemszöge.
Ez biztos azok a szemétládák műve. A napi adagok miatt lesz! De... Hogy őt megismertem, így örülök is neki... Beleszerettem macska ként... De így ember ként szerethetem. Belenéztem mélyen a szemébe...
-Alexa... Tudod... Eddig is kötődtem hozz...
-A francba! Anyu az!- suttogta...
Lenyomta a fejemet, rám feküdt, és a takarót meg ránk terítette... Majd az anyukája benyitott...
-Kivel beszélsz?
-Ja. Csak hívott egy barátnőm és volt egy gyors beszélgetés...
-Mi az alattad?
-Csak este nem tudtam elaludni, keménynek éreztem az ágyat, ezért párnákkal béleltem ki...
-Rendben...- mondta elnyújtva- akkor nem is zavarlak...- azzal kiment.
Lemászott rólam, én elvörösödtem...
-Bocsi... Valamit kellett csinálni, nem tudtam hirtelen más megoldást...- suttogta.
*Megint Alexa szemszöge...
Miután bocsánatot kértem, meg se szólalt... Csak nézett... Mélyen a szemembe... Viszonoztam, le se tudtam venni a szemeimet az övéről... Megbabonáztak... Egyszer csak azon kaptam magam, hogy csókolom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése