2017. március 15., szerda

4.rész

Képtalálat a következőre: „anime girl bathing”

Fürdés...

4.rész


-Alexa! Vidd innen azt a rühes dögöt! Úgy is a halálán van! Mit akarsz rajta segíteni?!
-Ha a halálán is lenne, akkor is segítenék rajta! De nincs azon, csak egy kicsi segítségre van szüksége!
-De ha legalább egy kicsit kevésbé beteget hoztál volna, oké... Nagy nehezen, de ENNEK TÖK MINDEGY!
-Értem... De... Vele hagynál egy kicsit?
-De aztán siess be!
-Oké.- bement- Na! Tudsz várni egy negyed órát? Akkor melegben alszol!
-Siess!
-Rendben! Sietek!
Bementem... Beszélgettem kicsit anyuval, majd amikor bement a szobájába, mentem Marko-hoz.
-Gyere!
Azzal beszaladt... Félt, nem tudta hova került...
-Nézd! Erre!- suttogtam, majd mutattam az irányt. Bementünk a szobámba...
*Marko szemszöge:
Óriási ez a ház! Kíváncsi voltam a szobájára... Félve ugyan, de bementem... Az ő illatával volt teli... Pár textildarab a földön... Kupi volt, de... Csodás volt az illatában fürdeni.
-Marko!
-Hm?
-Most nem nagyon tudok veled foglalkozni... Későre jár és még készülnöm kell az alvásra...
-Minek? Csak alszol.
-Nálunk kell fürdeni, beágyazni, másnapra bepakolni... És ilyesmik...
-Mintha a fürdés olyan sokáig tartana... Ahol gáz van megnyalogatod és jó is.
-Ö... Hát... Mi máshogy fürdünk...
-Hogy?
-Szappannal és vízzel...
-Pfúj... Vízzel? Inni még oké, de magadra engedni...
-Mások a szokások...
-És veled mehetek? Szeretném minél többet veled lenni...
-Ha magam után téged is megmoshatlak.- galádkodott...
Tényleg szeretnék minél többet vele lenni... Annyit meg kibírok...
-Oké...
-Akkor mindjárt megyünk fürdeni, csak bepakolok, és beágyazok, feldugom töltőre a telóm... Stb...
Miután elintézte amiket akart, fogott két törölközőt, (ebből az egyik kicsi volt...) és elindultunk... Már maga a szoba nem tetszett... Ránézésre meg lehetett mondani, hogy vízzel kapcsolatos... A rétegeket, ami rajta volt elkezdte levedleni...
-Mit csinálsz?
-Levetkőzök fürdéshez?
-Nekem is le kéne valahogy szednem magamról szedni a szőrömet?
-Dehogy butus! Ezeket mi csak felvesszük, majd később le helyette meg mást.
-Jaaa!
-Látom leesett.
Lehajtotta a wc tetejét, én azon ültem. Miközben vette le a ruháit, egyre nagyobb felületen láthattam a bőrét és az alakját... Ilyen látványban még nem volt részem... Akkor így néz ki egy emberi lány mindenféle textilréteg nélkül.
-Mi az?
-Se-semmi! Miért?
-Mert úgy néztél mintha baj lenne...
Beült a kádba és elkezdett mosakodni, amikor végzett értem nyúlt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése